понеделник, 11 юни 2012 г.

БИЗНЕС ОТ ДОМА! НЯМА НИЩО ПО-ДОБРО ОТ ТОВА, ДА ИМАШ СВОБОДА. ТОВА СИ МИСЛЯ ДНЕС В ГОРЕЩИНАТА НАВЪН.СРАВНЯВАХ И СЪС СТУДЕНИТЕ ЗИМНИ ДНИ, КОГАТО НАВЪН БЕШЕ ГОЛЯМ СНЯГ И СТУД ИЛИ КОГАТО ДНИ НАРЕД ВАЛЕШЕ СИЛНО. ПИТАХТЕ МЕ КАК СЪМ И КАК СЕ ЧУВСТВАМ В ТЕЗИ ДНИ. АМИ ПРЕКРАСНО. АЗ СИ СТОЯ ПРЕД КОМПЮТЪРА И ПРАВЯ СВОЯ БИЗНЕС, БЕЗ ДА СЕ ВЪЛНУВАМ КАКВО Е ВРЕМЕТО НАВЪН.НЕ Е ВАЖНО КЪДЕ СЕ НАМИРАТ ПАРТНЬОРИТЕ И КЛИЕНТИТЕ МИ.НЕ МИ ЗВЪНИ ЧАСОВНИК, НЕ СЕ СЪОБРАЗЯВАМ С НАЧАЛНИК И С ПРОВЕРКИ... ТОВА Е ПРЕКРАСНО, ПОВЯРВАЙТЕ МИ.ТОВА МОЖЕ ДА ГО ПРАВИТЕ И ВИЕ.Може би отдавна търсите подходящо занимание, което да ви носи доходи по интернет? Изчели сте много книги и сте били на много семинари и школи,с надежда това да се случи? Но все не се получава.Позната история. И с мен беше така, до момента, в който проумях, че за да успея ми трябват три важни неща: СИСТЕМА, ТРЕНЬОР И ЖЕЛАНИЕ ДА ДЕЙСТВАМ.Може би точно сега е вашето време.ВАШАТА ВЪЗМОЖНОСТ.Ако имате желанието за действие, обадете се - аз имам системата. И треньора. ОЧАКВАМ ВИ.С уважение: Пепа Игнатова – консултант и участник в проекта ,,Междукултурно изследване качеството на живот. Здраве и хранене.” Е - мейл: pepiignatova@abv.bg Skype: pepa..ignatova1 GSM: 0889 433 668 дом: 0331 9 40 90

Няма коментари:

Публикуване на коментар